Monday, January 4, 2010

RAHSIA PERSONALITI MELALUI TARIKH LAHIR

Bidang ini merupakan hasil penyelidikan oleh saintis-saintis dan ahli falsafah. Ianya berkaitan dengan ilmu metafizik yang telah lama dipelajari sejak ketamadunan purba lagi bermula dengan Tamadun Yunani, Tamadun Greek, Tamadun Mesir Purba dll. Namun begitu, penerokaan ilmu telah dibuktikan kebenarannya oleh saintis Islam dahulu dan saintis moden. Oleh itu, mengapa masih lagi ragu? Tidak rugi anda mencubanya. ^_^


MENGAPA KENALI DIRI PENTING UNTUK KITA SEMUA?

1.Mengenal kelemahan & kelabihan diri

2.Mengenal pasti kemahiran dan minat

3.Mengenal pasti dan memupuk semangat & kebolehan yang terpendam

4.Mampu menganalisa prospek masa hadapan dan kerjaya terbaik

5.Memudahkan ibu bapa untuk mengenal pasti ragam anak-anak agar lebih mudah mendidik dan memahami mereka

6.Mampu menjangka penyakit yang bakal dihadapi serta petua kesihatan

7.Memilih teman yang sesuai dan pasangan terbaik

8. Memudahkan kita berurusan dengan klien / partner kita


Namun begitu masih ada lagi sedikit terkilan apabila ada dalam kalangan kita masih lagi menganggapnya sebagai syirik dan khurafat kerana ianya dikatakan sebagai menilik. Oleh hal yang demikian saya membuka satu analogi kepada kita semua agar minda kita boleh terbuka luas.


Para pelajar sering didedahkan dengan pelbagai eksperimen ataupun uji kaji di dalam makmal dan mereka dikehendaki membuat laporan eksperimen itu. Maka inti pati yang terpenting dalam membuat laporan ialah pemalar (constant variable) , manipulasi (manipulated variable) dan tindak balas (respond variable).


Oleh hal yang demikan sama jugalah dengan hidup kita ini iaitu tarikh lahir (constant variable), kesesuaian nama, kesesuian kerjaya, latar masyarakat, kualiti usaha dll (manipulated variable) maka hasilnya ialah kehidupan yang dilalui (respond variable).


Ironinya, segala sanggahan yang telah dikenakan oleh mereka2 yang cetek dan tidak mempercayai kajian tersebut haruslah diketepikan. Secara logik sekalipun ianya masih lagi tidak bercanggah dengan akidah umat Islam.


Sesiapa yang menginginkan rahsia personaliti anda,


Sila hantarkan :

NAMA PENUH & TARIKH LAHIR & ALAMAT SURAT-MENYURAT


Ke :

comment kat cni gak


kadar bayaran hanya RM 3.


p/s* sertakan sekali pakej

a. laporan diri

b. skrip hidup

No comments: