Saturday, August 13, 2011

Kitab Memintas Perlembagaan Akhir Zaman : 1

Siri 1: Mukaddimah

Alhamdulillah segala puji bagi Allah SWT yang menggerakan hati ini untuk bertindak melalui jasad yang telah dipinjamkan kepada saya demi nama amanah seorang khalifahNya di muka Bumi ini. Pertama-pertamanya sekali, tulisan ini bertujuan untuk menyeru sahutan yang telah dilaungkan oleh :-

  • Dinar Emas (DE) (http://www.facebook.com/profile.php?id=100001143215923#!/DinarEmas.DirhamPerak) ,

  • Mistisfile Organization (MO) (http://mistisfiles.blogspot.com),

  • Ibnu Yaacob,

  • Bahera Wawasan (http://bahterawawasan.blogspot.com),

  • Ilham Pertama (http://ilhampertapa.blogspot.com)

  • Alter Terahsia Bangsa Melayu (ATBM) (http://www.facebook.com/profile.php?id=100001143215923#!/AlterTerahsiaBangsaMelayu)

dll yang tidak mampu saya sebut. Mereka telah memberikan kita pencerahan yang begitu jelas berdasarkan kepada aspek dalam kepakaran masing-masing.

Kebangkitan alter bangsa Melayu telah digerakkan, tapak ekonomi pemerintahan Islam telah diperkukuh, kekebalan tentera dan rohaniah Islam telah dijana, kesedaran bagi mecaras fitnah Al Masih Ad Dajjal kian terserlah, dan kini saya mengambil portfolio untuk membuka siri pencerahan kepada pemintasan perlembagaan yang membelenggu seluruh umat Islam di dunia ini kerana PANDANGAN dan MATA HATI mereka telah diikat dalam terowong yang segelap-gelapnya.

Tujuan saya memulakan penulisan ini juga adalah kerana taufiq dan hidayah yang telah diberikan oleh Allah kepada saya untuk membantu sekalian saudara seagama saya untuk sedar daripada terus diperbodohkan oleh kaum elit The Hidden Hand (THH) dan bangkit memperjuangkan Islam di Semenanjung Emas ini. Tempat yang telah dikhabarkan sebagai kebangkitan panji hitam akhir zaman di Timur dengan izinNya jua.

Namun begitu sebelum penulisan ini bermula, mantapkanlah iman kita dengan SOLAT, mantapkanlah akidah kita dengan SOLAT dan mantapkanlah akhlak kita dengan SOLAT. Sekiranya kita terlalu asyik mengejar dan memenuhkan diri dengan perkara furu’ maka tidaklah berguna bagi kita jika kita TIDAK BERSOLAT. Sedangkan SOLAT itu merupakan tiang agama dan amalan pertama yang dihitung oleh Allah. Andai amalan SOLAT kita di PADANG MAHSYAR nanti ditolak oleh Allah, maka semua amalan kita yang lain akan ditolak dan ketika itu, tersia-sialah hidup kita dan jadilah KITA ORANG-ORANG YANG RUGI.

“Ya Allah, Tuhan kami, tiada tuhan melainkan engkau dan janganlah kami ini tergolong dalam orang-orang yang rugi”


Credit to : Akira Nikaido

No comments: